Costul total al expeditiei (taxa de transport, taxe pentru km aditionali, etc.) pentru coletele/produsele expediate in service (produse cu probleme de garantie) va fi suportat integral de catre beneficiarul produsului (clientul beficiar / expeditorul coletului).
Clientul are libertatea sa alega orice firma de curierat/transport doreste pentru a expedia coletele retur catre noi, cu mentiunea de a achita taxa de curier inainte si de a expedia coletul catre service cu metoda de plata Ramburs Zero (0) Lei.
Produsul trebuie insotit de factura de achizitie, precum si de date necesare pentru identificarea comenzii in site-ul nostru, respectiv Nume/Prenume si Numar Comanda.
In momentul receptionarii produsului in service veti fi contactat telefonic sau prin email in maxim 24 ore pentru a vi se aduce la cunostinta rezolutia situatiei.
In urma verificarilor efectuate de catre reprezentantul desemnat al societatii noastre, se constata ca acel produs nu poate fi inlocuit, produsul nemaifiind disponibil in stocul vanzatorului, clientul va fi despagubit cu valoarea integrala achitata pentru produs.